استخدام کارشناس مکانیک

استخدام کارشناس مکانیک

وظایف نیروی فنی در شرکت :

وظیفه این نیروها آن است که به محض دریافت سفارش از صنایع مربوطه در مدت کوتاهی با مطالعه اسناد مرتبط با آن سفارش، بر روی جزئیات و مشخصات سیستم درخواستی تسلط پیدا کرده و به گونه ای بتوانند در تعامل با متخصص مربوطه در صنعت مشخصات آن درخواست را نهایی کنند همچنین بتوانند کاربرد های مختلف سفارش را به صورت کامل شناسایی کرده همچنین در موارد مورد نیاز اطلاعات فنی تیم بازرگانی را تکمیل نمایند. این کار یک کار کاملا تخصصی بوده و اصولا کارشناس در هر هفته با یک سری کالاهای جدید برخورد کرده است.

وظایف نیروی فنی در این شرکت بصورت خلاصه به شرح زیر می باشد:

  1. بررسی اولیه استعلام
  2. تسلط بر کالا و کاربرد های آن
  3. نظارت بر کار گروه بازرگانی
  4. ارتباطات مورد نیاز با مشتری
  5. ارائه مطالب مورد نیاز در پاکات فنی

روال جذب :

روال جذب این شرکت به این صورت است که شما به ۳ سوال فنی پاسخ داده و در صورتی که پاسخ مورد تایید تیم فنی ما قرار گرفت دعوت به مصاحبه حضوری شده و در صورت رسیدن به یک توافق اجمالی در مصاحبه، آغاز به همکاری انجام می گیرد.

به همین منظور جواب دهی به سوالات تست بسیار حائز اهمیت بوده و فاکتوراصلی ما جهت دعوت به همکاری می باشد و مصاحبه صرفا جنبه آشنایی و معرفی شرایط شرکت را دارد.

این شرکت هم اکنون در رده ی کارشناس ارشد و هم در رده ی کارشناس نیاز به نیرو دارد و افراد بایستی حداقل حقوق مد نظر خود را در قسمت مربوطه اعلام نمایند. این شرکت بر اساس رزومه دانشگاهی، سوابق کاری، نمره تست و حقوق در خواستی اقدام به گزینش داوطلبان برای مصاحبه حضوری می نماید. و نمره این تست مهم ترین شاخصه از موارد ذکر شده می باشد.

امتیاز دهی جهت دعوت به مصاحبه حضوری:

۱-سوابق تحصیلی               ۴ نمره

۲-سوابق شغلی                 ۶ نمره

۳-نمره تست                   ۱۰ نمره

فاکتور های ضروری جهت پذیرش کارشناس:

در صورتیکه هر یک از ملاک های زیر را نداشته باشید قادر به همکاری با این شرکت نخواهید بود.

۱-روحیه کار گروهی

۲-تمام وقت بودن (از ساعت ۸ الی ۱۶ بعد از ظهر)

۳-مسلط به زبان انگلیسی به گونه ای که مفهوم متن را بدون نیاز به دیکشنری متوجه شده و با کمترین مراجعه به کتاب لغت قادر به ترجمه آن باشید.

.